Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar, må du gjerne ta kontakt. Support per chat og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Duell ESL

Sett opp ESL-Hub

For at du skal kunne ta i bruk ESL-etikettene, må ESL-huben være satt opp med strøm og internett.

Koble huben til strøm:

  • Bruk Ethernet-kabel og strømkabel.
  • Hvis du har PoE-støtte (Power over Ethernet) på nettverksswitch, er det kun nødvendig med Ethernet-kabel da den gir både strøm og internett.

    Sjekk at den har både strøm og internett:

    • Når kablene er riktig koblet og hub-en er koblet til både strøm og internett, vil hub-en lyse i blått.
    • Om den er tilkoblet strøm men ikke internett, vil huben lyse regnbuefarger:

    ESL-appen

    Du logger inn på ESL-appen med samme innlogging som Administrasjonspanelet (brukernavn, passord og avtalenummer)

    Om du har mer enn én avdeling, velger du rett avdeling.

      Hvordan får jeg ESL-etiketten til å vise varen min?

      1. Klikk på “Koble til”
      2. Skann strekkoden på venstre side av ESL-etiketten
      3. Skriv inn eller skann strekkoden for å finne produktet du vil koble til etiketten
      4. Klikk på “Bekreft” i oppsummeringsbildet

      5. Etiketten oppdateres med valgt vare etter noen sekunder.
        Layout velges basert på om det er ordinær pris på varen eller tilbudspris.


      Hvordan kan jeg fjerne varen fra ESL-etiketten?

      1. Klikk på “Koble fra”.
      2. Skann strekkoden på venstre side av ESL-etiketten.
      3. Klikk “Bekreft”. Etiketten kobles fra produktet etter noen sekunder.

      Hvordan bytter jeg produkt på ESL-etiketten?

      1. Klikk på “Koble til”.

      2. Skann strekkoden på venstre side av ESL-etiketten.

      3. Skriv inn eller skann strekkoden for produktet du ønsker å bytte til.

      4. Klikk på “Bekreft” i oppsummeringsbildet. Etiketten oppdateres med det nye produktet etter noen sekunder.