Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per chat og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Hvordan oppretter jeg en lokasjon?

Lokasjoner benyttes for å skille på arrangementer som foregår ulike steder, men tilhører samme avdeling. Dette brukes til rapportering, i regnskapsintegrasjoner og kalendervisningen. Når du oppretter et arrangement må det alltid knyttes til en lokasjon. Om du ikke har behov for lokasjon krever Duell likevel at du oppretter minst én lokasjon og benytter denne.

For å opprette en ny lokasjon går du til Booking > Innstillinger > Lokasjoner. Velg Ny lokasjon.

Fyll ut skjemaet. Lokasjonsnummer benyttes i Bookingrapporten, og adressen for å finne riktige koordinater for kartvisning om du benytter det i online bookingen.

Relaterte artikler

KUD-rapport Kundeordre Varetelling