Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per chat og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Hvordan setter jeg en betaling på vent / pause?

Noen ganger har kunden glemt kortet i bilen eller kanskje ikke fått med seg alle varene til kassen og da ønsker man å kunne parkere betalingen og ta neste kunde i mellomtiden.

For å kunne gjøre dette legger du til varene på vanlig måte, klikk så på den gule pause knappen.

Her velger du så et tall som er ledig for å sette betalingen på vent.

Betalingen er nå satt på vent.

Når du vil hente opp handlekurven du satt på vent igjen, trykker du igjen på den gule pause knappen -> velg handlekurven som er satt på vent -> trykk på hent.

Viktig! (Når du skal hente opp handlekurven som er satt på vent, er det viktig at handlekurven er tom, hvis ikke vil varene som er lagt inn bli lagt til på kvitteringen du henter opp.)

Etter at du har hentet opp handlekurven igjen kan du fortsette å legge til varer eller ta betaling.

Du har nå lært hvordan du setter handlekurven på vent og henter den opp igjen.

Relaterte artikler

Bruk av kassen