Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per chat og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

MyBring

DUELL er integrert med MyBring. Integrasjonen gir deg mulighet til å registrere sending for dine kundeordre direkte fra DUELL.

Du trenger følgende

  • Modulen Shipping i DUELL
  • Aktiv MyBring konto

Oppsett

  1. Start med å logge deg inn i MyBring
  2. Naviger til Profil og Innstillinger > Kundeinnstillinger
    Vi trenger verdi fra følgende felter for oppsettet i DUELL:
    - Hovedkundenummer
    - API-nøkkel
  3. Åpne en ny fane, og logg inn i DUELL
  4. Naviger til System > Oppsett, rull deg ned til du finner innstillingene for Bring
  5. Fyll ut feltene med følgende detaljer:
    1. Mybring brukerid: Epost adresse tilknyttet MyBring brukeren (epost du bruker for å logge inn)
    2. Mybring nøkkel: API-nøkkel fra siden vi tidligere åpnet i MyBring
    3. Mybring kundenr: Hovedkundenr fra siden vi tidligere åpnet i MyBring
  6. Aktiver/deaktiver de pakkeløsningene du skal/ikke skal bruke.
  7. Fullfør med "Lagre" nederst i høyre side

Integrasjonen mot MyBring er nå ferdig konfigurert. Kundeordre vil nå ha et nytt alternativ for "Fraktetikett".